Alla inlägg under april 2008

Av Sofia - 9 april 2008 20:32

Är hemma! op gick bra..trött...



Av Sofia - 8 april 2008 21:46

Måste erkänna att jag är rätt rädd för op..jag vill gärna komma hem igen om man säger så!


Jag vet, man ska inte tänka så..men jag är ändå rädd och orolig:(


Kommer att vara ett vrak imorgon!


Usch, säga hejdå till lillan och sonen!! Vill inte...vill inte alls!!


Men jag måste...

Av Sofia - 8 april 2008 21:44

Jag har inte hunnit med att posta vinnarna i tävlingens paket ännu...


De kommer så fort jag kan skicka dom!!


Marcusmamma, jag behöver din adress! Jag har mailat dig!

Av Sofia - 8 april 2008 21:26

Passade på att ha nåt att göra kvällen innan op..vad kan vara bättre på att skingra tankarna än ett Meandiparty! ;D


Så jag kom iväg på det i alla fall! Och hade det trevligt, även om det förstås blev en del "cancerprat"


Men en beställning blev det i alla fall..passade på att köpa scarves till mig själv, nåt snyggt att ha på huvudet när inte håret räcker till längre;)


Kändes bra att köpa nåt till mig själv oxå:)


Lillan fick förstås en del oxå;)


Nöjd med min beställning!

Av Sofia - 8 april 2008 16:08

Tack igen Madde! :D


Nu har jag gått igenom våra hundratals bilder och fixat alla röda ögon!


Det blir en helt ny bild när man fixat ögonen:D


Gratisprogram finns här:

www.extrafilm.se



Av Sofia - 8 april 2008 10:49

Tackar Madde för en stunds sysselsättning:D


Vi letar jacka till hennes lilla som börjar dagis snart..hittar massor snyggt:)


De här skulle jag vilja ha själv till min lilla!


Den rosa/oranga från Cecile Westh hittar man här!

http://www.rosaochriddaren.se/?page=product&id=2250


Den rosa Didrikson finns här:

http://www.trixis.se/product.html?product_id=535&category_id=24&search_page=


Såå fina!!!

Av Sofia - 8 april 2008 08:40

Tankarna är splittrade idag! Magen i uppror...blä!


Op imorgon..nu blir det liksom verkligt..innan har det legat i framtiden..men nu är framtiden här! *Nervös*


Har köpt sånt där man ska duscha med...en sån där grej som man igentligen inte ville köpa.."om jag inte köper det, så blir det ingen op" knäppt! Men så funkar hjärnan i suppose...så jag blev på dåligt humör för att vi äntligen köpte medlet...


Men jag måste ju! Och op är ju en bra grej..igentligen...bli av med knölen vill jag ju!


Lite orolig över när jag kommer hem samma dag..kommer ju förmodligen inte orka nåt! Och vad ska vi/Maken äta op-dagen? Hmm, har jag liksom inte funderat över innan..


Stackars maken..han kommer att få sitta och vänta läänge under op..fy..jag hade brutit ihop totalt ifall det var jag som skulle vänta medans min själsfrände  blev op och man inget vet under tiden! :(


Har så mycket att ordna idag!


Förökte prata med sonen om det här som händer..men han säger inte så mycket..han har inga frågor...inte så pratsam storkillen! Han tänker nog desto mera tror jag..synd att han inte vill prata om det..


Lillan är snuvig idag oxå..men ingen feber eller så...Tand på väg kanske?


Ska försöka få iväg vinsterna idag oxå! Hoppas att jag hinner med det! Annars kanske det tar några dagar innan jag orkar..hmm, jo, ska få iväg dem idag...


Alla vinnarna verkar glada:D Roligt!

Av Sofia - 8 april 2008 08:27

Jo, det skiljer sig från person till person:)


Jag, personligen finner intelligens attraktivt:) mörkt hår och ofta glasögon;)


Visst har man väl några sorgliga ungdomsmisstag;) Men trots allt..jag gifte mig med en Mensan!:D


Även på Tv finner jag att intelligens gör en person attraktiv:) Kolla in Jackson från Stargate SG-1! Hot! :D


Men av någon anledning är favoritfiguren på Tv...Lister från Red Dwarf! Har nog lite med dialekten att göra;) Liverpool..Jag blir alldeles kollrig när jag hör den dialekten! *ler saligt*  Annars är han låångt ifrån den intelligenta typen;) hi hi men åhh så snygg i mina ögon!:D

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards