Alla inlägg under april 2008

Av Sofia - 25 april 2008 09:34

Idag borde vagnen komma! Hoppas dom ringer om det idag:)


Ser fram emot att få provköra den! Hoppas att den är så bra och smidig som jag tror!


Funderade lite om man skulle försöka sälja den andra vagnen på barnloppisen eller bytaredagen...men jag tror att jag vill ha lite för mycket för den..men det skadar nog inte att prova! Så slipper man sätta ut annons...ska fundera över det i alla fall:D

Av Sofia - 24 april 2008 18:30

Så tar vi öch kör en ny omröstning!


Alla märken fick inte plats! Men de flesta kom ju med i alla fall;)

Kik*kid, hjort och Mala tex fanns det inte plats för..


Så nu är det bara att sätta igång och rösta igen! :D

Av Sofia - 24 april 2008 18:21

Vad skulle du sätta på ditt barn om det skulle vara på bild i en tidning?


Det nyaste! Skulle köpa nåt från de senaste kollektionerna! Gärna dyrt så folk ser att jag har penga    1.7 %


Nåt nytt, som jag tycker passar bra! Och en bra anledning att få köpa nåt kul!    30 %


Någon favorit som redan finns i garderoben! Varför lägga pengar på nytt när man har så fina kläder!    50.8 %


Nåt vardagligt..man ska ju inte sticka folk i ögonen med märkeskläder!  2,5%


Nåt eko-märkt så folk ser att jag är miljömedveten!    1.7 %


Spelar det någon roll? Mitt barn är så sött så kläderna spelar mindre roll!    11.7 %


Nåt sockersött, så mormor blir glad!    1.7 %


Totalt har 120 personer röstat.

Av Sofia - 24 april 2008 17:00

Idag har lillan haft:


T-shirt grön m.flodhästar från IdaT

Kjol brun från Lindex

Byxor gröna m.flodhästar från IdaT

Strumpor bruna från Lindex

Bib grön m.flodhästar från IdaT

Av Sofia - 24 april 2008 16:49

Jag ringde och efterlyste kläderna;)


Och de hade kommit! Tjejen som hade partyt hade inte haft tid att ringa/köra ut ännu..fullt förståeligt med sjuk liten hemma! Men vi ordnade det så att hennes bästis tog med kläderna till öppna förskolan!


Jättefina kläder! Speciellt de turkosa! Mycket sugen på den turkosa frottetunikan nu! ;D


Det hemliga plagget var ljusrosa tights..lite tråkigt kanske men fina! Lite stora oxå..skulle gissa på att de är felmärkta..men det gör ju inget eftersom de var större:)


Lillan gillade ö.f idag, det var lagom med barn..3 stycken små små bäbisar! Tänk vad de växer under sitt första år! Oj oj, var hon nånsin så liten? :D

Av Sofia - 24 april 2008 10:06

Hade rätt ont igår...så pass att jag funderade på att åka in och få det kollat idag...


Lite ont hade jag inatt, när ajg la mig på den sidan...


Men i morse så var det bättre:)


Får nog ont av att bära, lyfta på lillan på förmiddagarna...får försöka vara lite försiktig!


Idag ska vi till öppna förskolan..hoppas det är någon mer där:) Har varit lite lite folk på sistone...


Ska efterlysa mina Meandikläder jag beställde oxå..tycker att jag borde fått dom nu!

Av Sofia - 24 april 2008 10:02

Vi har en stor sådan! Massa gräsligt gräs;D


Jag önskar mig:


Staket, så att jag kan göra en "lekhörna" till lillan...på framsidan..framför huset...med gungor, sandlåda, gärna en klätterställning med rutchkana med:) Och så staket runt hela så hon inte kan komma ut på vägen!!


Sen önskar jag att någon kom och klippte allt gräs en gång i veckan! Så vi slapp göra det själva!


Och en hammok! Med bra tak:) Så man kan sitta och gunga lite i skuggan och titta till lillan som leker!:)


Låter härligt:D

Av Sofia - 24 april 2008 09:57

Ska försöka få tummen ur och få sålt lite grejer!


Som tex vagnen (eftersom svärmor backade ur) Vad kan man få för en fin Brio Nova? *funderar*


Sonens trumpet kan ju oxå säljas..han spelar ju inte längre..Kan man ta 1000;- för den tro?


Och så har jag inte mindre än 3 dockskåp! Lundby, gamla Stockholm från 70-talet i varierande skick...300-400:- st kanske? Kommer ju förmodligen ändå köpa ett nytt till lillan...om hon gillar sånt då;)


Ja, och så ska jag nog köra på Tradera vad det gäller urvuxna kläder...har ju lite av varje som rensas ut nu..ska köpa mailbags...och så ska jag sätta igång! Så jag har råd med nya kläder;)


Hmm, undrar om jag ska sälja av Elodieåkpåsen nu eller vänta till i höst? *grunnar lite*


Tja, först ska jag köpa mailbags..sen får vi se..

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9
10
11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards