Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Sofia - 3 februari 2008 18:50

Jag önskar sommarklänningar från Katvigs nya kollektion:) Speciellt den med rosa midiapple!

Av Sofia - 3 februari 2008 18:39

Jag gillar färger och mönster på detta hemförsäljningsmärke!


Lillan har:


I stl.74/80

Pyjamas rosa m.döskalle

Body rosa m.bruna kantband och 33 på ryggen

Pyjamas harlekinmönster lila m.bruna ärmar

Pyjamas vit med minidöskallar


I stl.86/92

Pyjamas harlekinmönster lila m.bruna ärmar


Jag gillar verkligen Dunnis! Men kvaliteten på mina plagg är inget vidare! Tunna tyger som går sönder :( Trots det en favorit i garderoben!

Har hört att de bytt leverantör så kanske blir de bättre? Mönstrena är sådana att det tar mig nästan en säsong att gilla dom och då är det nästan för sent! Ser bättre ut i verkligheten än på nätet...om bara kvaliteten blev bättre så...

Mina nyiköp verkar faktiskt vara av bättre kvalitet, vi får se när de är tvättade och använda ett tag;)



http://www.dunnis.se/


Av Sofia - 3 februari 2008 17:33

Lillan har:


I stl. 74/80

Underbyxor m.älskling på baken

Strumpor


Annat:

Skedar

Tallrikar

Underlägg

Pipmuggar

Blöjautomat

Lunchlåda

Reflexer


Jag har haft flera plagg, men de är urvuxna..

Håller färg bra, formen oxå..dock kan kvaliteten variera mellan plagg..storlekar kan variera inom samma storlek..de verkar ha lite problem med sånt...speciellt som napphållaren fortfarande har kvalitetsproblem!

Jag gillar mat-grejerna skarpt dock!


http://www.lundmyr.com/indexs.html


Av Sofia - 3 februari 2008 15:19

Mmm, mysiga velourplagg:) favoriter är heldräkterna!


Lillan har:


I stl.74/80

Heldräkt ljusrosa med litet brunt hjärta på benet


Hon skulle haft en till i brunt och rosa...men den försvann på posten *snyft*


Mysigt plagg! håller bra i form och färg:)

Stor i storlek, stor bredd:)

Har hört att bodysarna är små..men det vet jag inte igentligen...


http://www.mysplysch.se/Mysplysch/MysPlysch.html


Av Sofia - 3 februari 2008 15:09

Japp, en favorit till! På bilden ser man spillmattan oxå:)


Denna använder vi hemma, och lillan är snart 11mån! Har funkat jättebra ända sen hon började sitta i en sån, den är lite djupare så de kan inte kravla sig ut så lätt, och inga ben att snubbla på;) Och man kan ta den med om man behöver!

Stort pluss är att man kan klämma fast ett underlägg med den, så kan barnet inte slita väck det;)


Superbra köp!


Kostade ca 250:- Köp en sån! Tills bäbisen blir för tung;) Då är det vanliga barnstolar som gäller!

Av Sofia - 3 februari 2008 15:08

Trendiga kläder! "Svensktillverkade designkläder med egen stil inspirerad av street. Sköna barnkläder med bra kvalitet för ”massa bus”. Kollektion med attityd!"


Lillan har:


I stl.74

Fleecejacka allzip rosa


De ska visst vara stora i storlek, jag vet inte än;) Jackan väntar på varmare väder ännu så länge!

Ska nog köpa jeans senare, när lillan börjat gå:)


Återkommer med tvätt och form info när jag börjat använda jackan;)

Av Sofia - 3 februari 2008 14:56

Oj oj vilken grej det här är:) Istället för de där hoppgungorna i tyg som man klämmer i dörröppningen!

Denna kan man flytta med dit man är!

Först trodde jag att jag köpt den helt i onödan! Lillan gillade den inte alls och stor och åbäkig var den oxå!

Men så blev hon sjuk..det enda! som gjorde henne glad var denna apparatur! Och sedan älskade hon den! Hoppade som en galning och pillade på leksakerna! Man kan ju använda den länge oxå..4 efterföljande inställningar eftersom barnet växer...

När hon slutade hoppa i den så blev den en träna-att-resa-på-sig grej:)


Bra köp!


Dyr den här med! Rekommenderar att man kollar begagnatmarknaden! Det gjorde jag;) Kostade 600:- begagnad...dubbla som ny...

De som finns nya nu är samma princip men ser lite annorlunda ut!

Av Sofia - 3 februari 2008 14:54

En helt vanlig, basic babysitter...sonen använde sin JÄTTEMYCKET, dottern inte alls! Så kan det gå ibland...så jag hade ingen nytta av den heller!


Den kostade ca 300:- Tänk vad man kunde ha sparat om man vetat allt i förväg;)

Presentation

Omröstning

Vilket är ditt absoluta favoritmärke?
 Molo
 Katvig
 IdaT
 Plastisock
 Meandi
 Ej Sikke Lej
 Hollys
 Villervalla
 Svea Star Liten
 Nanoou
 Nova Star
 Mysplysch
 Dunnis
 Småfolk
 Lollopard
 Gaia & Ko
 Polarn och Pyret
 HM
 Lindex
 Kappahl

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<<
Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards